سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سریعترین راه برای ایجاد یک کارمند از شما متنفر است

اگر شما در تلاش برای پیدا کردن یک کار جدید، استخدام کنندگان می توانند بهترین دوستان شما باشند. آنها می توانند شما را با کارفرمایان و نقش هایی که برای مهارت ها، منافع و ارزش های شما مناسب است، مطابقت دهند. بهترین بخش در مورد یک کارمند استخدام این است که همه شما واقعا باید انجام دهید این است که خود را فوق العاده و با استعداد است!

به طور متناوب، شما می توانید آنها را کاملا بیگانه و آنها را از شما نفرت!

درست است که شاید کمی سخت باشد، اما در حقیقت چیزهایی هستند که کارکنان شغلی به طور مرتب انجام می دهند که خلاف کل کارکنان است. و در نتیجه، افرادی که می توانند شما را با یک قاتل بزرگ به هم بزنند ممکن است به جای آن که شما را مانند تاریخ کورکورانه خراب کند به پایان برساند.

تعجب می کنم که چه رفتارهایی ممکن است پرونده شما را به سطل آشغال جمع کند؟ در اینجا هفت راه برتر که می توانید روابط خود را با کارکنان خرابکار تضعیف کنید.

1. غیر حرفه ای باشید

اگر چه یک استخدام کننده مدیر استخدام نیست، شما هنوز هم باید برای مصاحبه با استخدام کننده مانند شما خود را به یک مدیر استخدام ارائه می کنند، می گوید: برت خوب، رئیس جمهور ارشد منطقه رابرت هالف. "خوب می گوید:" برای تماس یا مصاحبه وقت بگذارید، لباس مناسب داشته باشید و آماده باشید که در مورد مهارت ها و تجربه های خود صحبت کنید. "

خط پایین: کارکنان برای شما کار نمی کنند؛ مشتریان واقعی آنها شرکت هایی با فرصت های شغلی هستند. این عاقلانه است که بتوانید رفتار حرفه ای خود را بیشتر کنید. ذهن خود را، پاسخ هوشمندانه به سوالات خود را ارائه دهید، و زمان و تلاش خود را برای یافتن کار شما احترام بگذارید. پس از همه، اگر شما در این مرحله اولیه از روند نتوانید احساس خوبی داشته باشید، چرا کارکنان احساس اعتماد به نفس می کنند تا شما را به سمت مشتریان خود منتقل کنند؟